Vaisnava hírek

Klub helyszín:
Rejtett kincs lelki töltőállomás,
Bp. 7. ker. Rózsa u. 1.
http://rejtettkincs.hu
https://www.facebook.com/Rejtettkincs

Spirituális gondolatok lelki tanítómestereinktől:
Rejtett kincs Lelki Üzemanyag
https://www.facebook.com/RejtettkincsLelkiUzemanyag

2009. augusztus 6., csütörtök

A szívet meghódító első Guruélmény - reflexió a BlogTV-re

Minden dicsőség Sri Gurunak és Górangának!

Én alapjában véve kíváncsi ember vagyok. Elsősorban a tapasztalatokra vagyok kíváncsi. Az igazi megélés nélküli elméletek érdekesek, de nem ragadnak úgy magukkal. Mindíg is megmozgat, hogy ki miként él meg dolgokat, történéseket az életben. Mondjuk például a találkozást a Guruval. Hogyan érinti meg az emberek szívét? Milyen érzéseket ébreszt? Éppen ezért nagyon megfogott mikor legutóbb Goswami Maharaj a BlogTV-n pont arról mesélt hogyan került kapcsolatba életében először Guru Maharajzsal, Bhakti Raksak Sridhar Maharaj tanításának édességével.
Miután Goswami Maharaj csatlakozott a mozgalomhoz, de még harinam felavatása előtt Los Angelesben végezte a szolgálatát. Íme Goswami Maharaj emlékezése az első találkozásra Sridhara Maharaj tanításával:

"Szeretném elmondani milyen mélyen is gyökerezik ez a kapcsolat. (...) Los Angelesben voltunk. Ott rendszeresen ment egy rádió show, a "Krisna Show". Én San Franciscóban csatlakoztam a mozgalomhoz és onnan küldtek Los Angelesbe, mert Los Angelesi központból Prabhupad mindenkit prédikáló útra küldött szerteszét a világba. (...)
Szóval ott voltam a konyhában zöldségeket aprítottam és közben mind a Krisna Showt hallgattuk. Éppenséggel ez volt az egyetlen Show amit hallgattunk. És akkor,... - én addigra már Prabhupad könyveit, a Bhagavad Ghitát is és a Srimad Bhagavatam köteteit is 8-10-szer elolvastam elejétől végéig-, de ilyet még nem hallottam.
Akkor azt mondtam:
"Ez a Prabhu nagyon komoly megvalósítással rendelkezik."
Erre valaki a konyhában megszólalt:
"Ó, ez nem ő, most egy cikket olvas a 'Vissza Istenhez' Magazinból."
Mire én:
"Ki írta azt?"
Erre Ő:
"Acyutananda Maharaj"
Erre én:
"Találkoznom kell ezzel az Acyutananda Maharajzsal. Ez a legcsodálatosabb dolog amit valaha hallottam."
Mire ő azt mondja:
"Nem, nem. Ez ugyan Acyutananda Maharaj, aki találkozott Srila Prabhupad hittestvérével Srila Sridhar Maharajzsal és a cikkben azt adja tovább amit Sridhar Maharaj mondott."
Így őszintén elmondhatom, hogy még mielőtt az avatást megkaptam volna Srila Prabhupadtól, hallottam Guru Maharaj-t és Guru Maharaj eszméje MÁR AKKOR megérintett igazán felrázó, észveszejtő, szívbe markoló élmény volt."
/Forrás: http://www.blogtv.com/People/Goswami/

Remélem, hogy hozzám hasonlóan ezek a szavak, az ilyen és hasonló történetek mindenkinek inspirációt adnak, felidézik saját személyes élményeinket melyeket Gurudévvel és más tanítványokkal megéltünk, lerázva ezáltal a mindennapi teendők okozta zsibbadást lelkünk eredeti, őszinte vágyáról.

Tiszteletteljes hódolattal a Vaisnaváknak és minden őszinte keresőnek: Tapas Krsna Das


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése